torsdag 12. mai 2011

Konkurranse

Dette er en konkurranse du skal svar på tre spårsmål og vis du får allt rett blir du i et lodd om å få bilder av trehytten din og bilder av deg og MASSE SKRYT AV DEG. Vis du får 2/3 så kommer det masse bilder av deg og vis du får 1/3 så kommer det bilder av trehytten din


Spørsmål.1. Hva er koden på eventyret big foot?

a) room
b) stop
C)stopp

Spørsmål.2.Hvor mange ganger har jeg hatt over 50000 panda mynt?

a)0
b)3
c)2

Spørsmål.3. Hvor mange trehytter har jeg av de i kattologen?

a)en
b)nesten alle
C)alle






Hilsen Shaddow
P.S. Vis dere vil kan dere få en vanskelig konkurranse så si en kommetar men vis ingen sier en kommetar om den vansklige konkurranse så blir det ikke premien vis du får rett på konkurransen(et spørsmål) så får du del i bloggen min

5 kommentarer:

  1. 1. stop
    2. 0
    3. nesten alle

    Det var alt fra meg, Rocky;)

    SvarSlett
  2. Hei Shaddow!
    Her er mine svar:

    Spørsmål 1: b)stop

    Spørsmål 2: a)0

    Spørsmål 3: b)nesten alle

    SvarSlett
  3. hei shaddovw her er mine svar spørsmål 1 stopp spørsmål 2 0 spørsmål 3 nesten alle hade og takk for meg

    SvarSlett